Conferinta #4 – Arta comunicarii cu Divinul

Transcriere

Ieri am vorbit despre 3 simturi speciale pe care omenirea le dezvolta in acest moment,

  • Clar vederea
  • Clar auditia
  • Clar simtirea (senzitivitatea astrala)

Dar cel mai avansat in dezvoltare este clarvederea.

In trecut, cei care aveau dezvoltate asemenea simturi erau considerati profeti, oameni ai lui Dumnezeu, mesageri, si erau priviti cu respect amestecat cu teama.

Astazi, un clarvazator se va intelege cu un alt clarvazator asa cum un vazator se intelege cu un alt vazator.  Adica nu este nevoie de explicatii speciale sau sa se apeleze la credinta pentru ca nu este nimic de comentat sau explicat. Pe cand, un vazator cu un nevazator vor avea nevoie de un limbaj special si de instrumente diferite de comunicare pentru ca simtul comun – vazul, este diferit in cazul lor.

Unul vede cu ochiul fizic altul vede cu ochiul mintii. Unul are simtul tactil si auditiv mai dezvolat, celalat nu pentru ca se bazeaza pe vaz, care ii completeaza aparatul senzitiv.

In acelasi mod, clarvazatorii vor comunica cu cei lipsititi de acest simt, prin cai diferite pentru a face cat mai mult posibila comunicarea elementelor vazute, in fata celor care nu le vad.

Deasemenea, comunicarea cu clar-auditori sau senzitivii astral, va fi diferita dar evident cu o intelegere mult mai usoara fata de cei care nu poseda aceste simturi sau nu le au dezvoltate.

Daca in trecut aceste simturi erau puse pe seama “alegeri” lui Dumnezeu, astazi stim ca oricine care apeleaza la Vointa, isi poate dezvolta aceste simturi.

Cu alte cuvinte, Dumnezeu vrea sa se descopere oricui este dispus sa il vada si sa ii comunice personal ce are de comunicat, fara intermediari. Dar aici, Vointa divina trebuie sa se uneasca cu Vointa omului.

Cand acestea sunt pe acelasi nivel sau aceiasi frecventa, am putea spune ca am dezvoltat o

Arta a comunicarii cu Divinul

Interesant, nu?

De ce am spus ca tema de ieri este o rampa de lansare pentru tema de azi?

Pentru ca Divinul a fost dintotdeauna acelasi si ramane acelasi. Este mereu in jurul nostru si este peste tot.

Este la fel precum undele radio-TV.  In jurul nostru sunt sunete ce vibreaza la frecventa de peste 20.000 hz ceea ce le face neperceptibile urechii umane, si imagini care nu pot fi vazute cu ochiul fizic. Si totusi, daca avem un receptor potrivit, un radio sau TV, acordat pe frecventa potrivita, putem capta sunetele si imaginile, care devin modulate potrivit simturilor noastre.

La fel este si cu Vocea Divina. J

Acordat pe frecventa potrivita, cu simtul potrivit dezvoltat, ii putem auzi glasul si simti prezenta.

Dar intr-o societate inca nedezvoltata sufficient social, considera normal ceea ce este majoritar. Pe cei cu simturi mai putin dezvoltate ii numesc handicapati iar pe cei cu simturi mai dezvoltate decat majoritatea ii numesc psihopati. J

Pe unii ii compatimesc, pe altii ii desconsidera. Ciudat nu?..

Si totusi totdeauna a existat o majoritate, un cap si o coada. Totdeauna cei de la cap au avut avut de muncit cu taierea balariilor pentru a croi o poteca, de a infrunta pericole si uneori a se sacrifice pentru ca majoritatea ce vin dupa ei, sa aiba un drum clar. Si totdeauna cei de la coada au fost impinsi in turma de catre cioban.

Sper sa intelegeti analogia.

In toate culturile, imaginea Pastorului cu oile si oaia tinuta in brate, a reprezentat grija Divinului fata de umanitate. Insa prea putin cei ce au defilat sub acest arhetip, au inteles ca defapt ei sunt coada, ramasita, si ar fi cazul sa grabeasca pasul pentru ca altfel se vor rataci de turma.

Daca prin expunerea de astazi, voi supara pe cineva, il rog de pe acum sa ma ierte. Nu asta imi este intentia. Nu asta vreau, dar asa cum am spus si aseara, tema de astazi ar supara rau pe un dogmatic religios.

Programul acesta nu are ca scop sa gadile mentalul nimanui. Ci sa dezvolte capacitati latente care sunt deja acolo, dar nefolosite inca. Fie din lipsa de informatii fie din ignoranta.

Pentru cei care isi doresc cu adevarat un salt inedit intr-o noua dimensiune, acest program va oferi instrumentele necesare ascensiunii.

Astfel dar, dupa ce am dezvoltat simturile extra de care am vorbit ieri, putem sa trecem la arta potrivita pentru a comunica cu Divinul.

Am spus arta potrivita pentru ca in arta nu exista limite. Este  un infinit de combinatii creative care face arta sa fie un mijloc special de comunicare.

Muzica, picture, sculptura, artele vizuale, etc… toate au ca scop comunicarea unui mesaj in alt limbaj decat cel obisnuit. Un mesaj care nu poate fi transmis prin alt mod, si nu poate produce efectul schimbarii daca ar fi transmis in forma bruta.

De exemplu, daca spui cuiva direct ca este cocalar, te va injura, ba poate iei si bataie.

Daca insa ii prezinti comportamentul sau in forma unui film sau a unei glume la I-umor, acesta desi se va regasi, va rade copios, isi va revizui comportamentul si va incerca schimbarea. Dar prin actul artistic nu a fost jignit si nici nu i-a fost trezit actul de violenta sau revolta.

Deaceea, arta este un mod special de a transite un mesaj pentru o corectare eficienta.

In Arta comunicarii cu Divinul avem mai multe cai dezvoltate de clarvazatorii, clar-auditorii sau senzitivii astral din trecut.  Asa ca, nu pot spune nici pe departe ca voi cuprinde tot ce se poate in aceasta arta. Poate ca avand simturile sus amintite dezvoltate, iti poti dezvolta propria arta, dar cu siguranta te vei putea ajuta de cele existente si cu care rezonezi cel mai bine.

Ceea ce vreau sa spun de la inceput este ca desi cunosc artele pe care ti le voi prezenta, nu am lucrat decat cu una sau doua, si am dezvoltat propria arta pe care ti-o voi prezenta in cursul privat in care esti cu drag invitat.

In aceasta tema,  iti voi prezenta cateva arte cunoscute, (nu am pretentia ca le-am trecut pe toate cid oar cele de care stiu si le-am studiat la nivel theoretic).  Insa in cursul privat voi vorbi de arta pe care am studiat-o si cu care lucrez si in present. Deci voi vorbi din experienta practica.

In tema de astazi voi prezenta pe scurt

  • Arta Goetiei
  • Arta teurgica
  • Arta Paulina
  • Arta Almadel
  • Ars Notoria sau Arta Oratiei
  • Arta transformarii materiei

Cea mai  usor de stapanit este:

Arta Goetiei

Fara prea multa instruire in acest sens, initierea in aceasta arta se face de catre parinti prin biserica. In principiul ei ar fi, arta de a stapani demonii.  Goetia este un termen grecesc mai mult sau mai putin sinonim cu magia, dar avand conotatii negative.

Prima carte ampla in care este prezentata aceasta arta ii corespunde lui Johnan Weyer in 1563. Weyer s-a referit la sursa sa manuscrisa ca fiind liber dictus emto Solomon (cartea serviciilor spiritelor sau cartea spuselor lui Emto- Solomon cu privire la printii si regii demonilor).

O alta sursa utilizata in aceasta arta este o carticica intitulata Heptameron  scrisa de Peter de Abno.

In sens exoteric, multe din ritualurile si practicile acestei arte au fost expuse prin biserici dar fara prea multe explicatii tehnice de functionare.

Tamaierea, conjuratiile (rugaciunile), cantatul pe vocale lungi, sunt elemente din arta goetiei care plaseaza practicantul pe o treapta superioara spiritelor demonice avand puterea de a le stapani si a le ordona actiuni. 

Fara o cunoastere deplina a printilor si regilor lumii klipot, aceasta stiinta nobila, degenereaza adesea din Naturala in Diabolica. De la filosofia adevarata se indreapta spre Necromantie, care se razbuna pe cei ce abuzeaza de ea si nu sunt capabili de cunoastere inalta si mistica.

Deaceea am spus ca initial, orice om ia legatura cu acest tip de arta atunci cand vede un preot facand slujba, cand incearca o rugaciune sau ritualuri religioase de alungare si stapanire a demonilor. Insa cunoasterea principiilor de functionare a acestor lumi, va plasa practicantul din religiosul neputincios si vag, in stapan al demonilor si conlucrator cu Marele Spirit, numit generic, Dumnezeu.

Daca arta Goetiei ar fi cea mai usor de stapanit, arta teurgica este cea mai raspandita.

Arta teurgica

In principiul ei, aceasta se bazeaza pe manipularea spiritelor elementale ale celor 4 elemente: Apa aer pamant foc,  si poate arata practicantului toate lucrurile ascunse din lume. Pot descoperi secretele regilor sau ale oricarei persoane sau poate face persoanele sa fie si sa actioneze asa cum vrea practicantul.

Un manual destul de complex al acestei arte este Steganographia  scrisa de Johan Trithemius si publicata la Frankfurt  in 1606. Acesta arta se prezinta mai putin diabolica decat goetia prin faptul ca spiritele elementale nu sunt nici bune nici rele sau am putea spune ca sunt si bune si rele pentru ca nu au discernamant si actioneaza in functie de practicantul magician.

Deaceea se pune accent pe pregatirea magicianului ca fiind un om cu moralitate inalta si calitati umane integre.

Deaceea aceste arte sunt cumva pazite de a nu ajunge in mainile celor nemerituosi, egoisti si lacomi pentru ca pot face rau umanitatii si lor insisi. Asta pentru ca Marele Spirit nu va permite o lucrare nesabuita, si va nimici pe cel care nu foloseste arta pentru binele umanitatii.

Arta Paulina

Se presupune ca ar fi fost descoperita de Apostolul Pavel dup ace a fost dus in al treilea cer si trimis de catre El in Corint.

Ca si manuale pentru aceasta arta sunt mai multe care se coreleaza intre ele cu mici diferentieri.

Unul din aceste manuale este cartea a  doua a Steganographiei lui Trithemius mentionat anterior la arta teurgiei.

Deasemenea Ave Sepher Ha-Razim  tradusa  de Michael A Morgan in 1983 dintr-un manuscris ebraic.

Elizabethan Magic scrisa de Robert Tuner in 1989  cat si Calendarul Magic publicat in 1620 cu posibile legaturi cu Trithemius.

Si ar mai fi si Al doilea tratat al medicinilor celeste  cu extrase din tezele si experimentele lui Paracelsius.

In general, aceasta arta se bazeaza pe oratii spuse la timpul potrivit catre ingerul potrivit.

Arta considera 24 de ingeri ai zilei si Noptii fiecare cu serviciile si atributiunile lui.

Orele sunt stabilite in functie de rasaritul soarelui si nu dupa fusul orar stabilit de catre fiecare tara in parte.

Prima ora este considerata incepand cu rasaritul soarelui, iar prima ora a noptii este a 13-a ora a zilei. Orele noptii nu se numara incepand cu apusul soarelui ci numaratoarea lor incep cu a 13-a ora de la rasaritul soarelui.

In functie de scopul magicianului care practica aceasta arta, cheama ingerul in ora potrivita cu atributiunile potrivite.

Arta  Almadel

Este o arta atribuita in unanimitate lui Solomon. Aceasta arta este descrisa in manuscrisele evreiesti ale cheilor lui Solomon si este preluata de catre Johann Weyer care pare sa asocieze ata cu un magician arab cu acelasi nume.

Deasemena Robert Tuner mentioneaza un manuscris de prin secolul XV din Florenta.

Se spune ca prin aceasta arta, Solomon ar fi obtinut mare intelepciune de la Seful ingerilor care guverneaza cele 4 altitudini ale luminii, reprezentand cele 4 colturi ale lumi: Estul, vestul, nordul, sudul.

Arta  lucreaza cu spirite inalte care urmaresc numai binele umanitatii si presupune confectionarea unui ALMADEL din ceara pura de dimensiunea a 25 cm patrati, sprijinit pe 4 lumanari confectionate din aceiasi ceara.

Fumigatiile facute sub acest almadel impreuna cu oratiile potrivite aduc ingerul altitudinii chemate pentru a  vorbi cu el.

Ars Notoria sau Arta Oratiei

Este un grimoar medieval din ciclul solomonic care contine

  • Cheia cabalistica a Operatiunilor Magice
  • Cheia cabalistica a Stiintelor Liberale
  • Cheia cabalistica a Revelatiei Divine.
  • Arta Memoriei

Se numeste Arta Notorie pentru ca in anumite Note scurte se invata si se cuprinde cunoasterea tuturor artelor.

Este o arta ce foloseste Oratii si Rugaciuni pe care Solomon le-ar fi folosit pe altarul din Templu.

Aceste Oratii ar fi dezvaluite lui Solomon de catre Dumnezeu prin ingerul numit Mihail si ar fi primit deasemenea si notite scrise fara de care regale Solomn nu ar fi obtinut marea cunoastere din acele note care poarte numele de Ars Nova (arta Notorie)

Si ultima arta pe care o prezint este

Arta transmutarii alchimice

Arta pe care in mod personal am ales sa o folosesc, probabil am rezonat mai mult cu ea si am inteles mai bine procesul stiintific ce sta la baza acestei arte.

Deaceea, am a ales sa ii atribui o tema aparte acestei arte pentru care va invit la urmatoarea tema, sa vorbim despre ea.

____________________________________________________

Daca vrei sa participi live la cea de a doua editie a programului, si sa intervii cu intrebari, intra pe pagina conferintelor online revelatio si lasa un email si telefon (daca ai watup) pentru a iti trimite notificari cand suntem online.

Deasemenea, daca ai intrebari, le poti adresa in comentarii sau le poti pastra pentru atelierele de lucru.

Fii binecuvantat..

Leave a Reply